Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Tuesday 17 June 2014

WORLD CUP 2014 - Suarez diamkan diri menjelang pertemuan dengan England



STEVEN Gerrard (kiri) berbincang dengan pengurus England, Roy Hodgson sewaktu sesi latihan di Minas Gerais. - AFP
MANAUS - Steven Gerrard mendedahkan Luis Suarez kini lebih selesa mendiamkan dirinya menjelang pertembungan England menentang Uruguay yang bakal menentukan hidup, dan mati kedua-dua pasukan itu pada Piala Dunia.

Bintang Uruguay, Suarez kini sedang berusaha keras untuk kembali cergas bagi membolehkan dia beraksi pada perlawanan menentang England, tetapi kiriman mesej antara dua pemain Liverpool itu tiba-tiba bertukar dingin.

Gerrard menjangkakan Suarez akan diturunkan pada perlawanan menentang England, dan yakin sahabat baiknya itu kini sedang menyimpan rahsia besar tentang perkembangan tahap kecergasannya kerana dia merupakan harapan besar buat Uruguay.

"Saya tidak pasti setakat mana perkembangan kecederaan Suarez, tetapi saya menjangkakan dia kini sedang memainkan peranannya kerana Suarez sekarang hanya menyepikan dirinya.

"Saya jangkakan dia bakal memainkan peranan yang cukup besar, supaya dia boleh meledak di jentera serangan, tetapi kita semua telah menyaksikan bagaimana mereka tewas kepada Costa Rica.

"Gawang mereka dibolosi, dan jika kami melakukan serangan seperti mana yang kami pamerkan sewaktu menentang Itali, kami bakal memberi masalah besar kepada Uruguay," kata kapten England itu. - AGENSI

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan_Luar_Negara/20140617/sl_05/Suarez-diamkan-diri-menjelang-pertemuan-dengan-England#ixzz34rAHTLM1  © Utusan Melayu (M) Bhd 


No comments: