Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Thursday 17 July 2014

WORLD CUP 2014 - WAGs Jerman kongsi kegembiraan


TEMAN wanita pemain skuad Jerman memberikan gaya tersendiri di hadapan lensa kamera selepas Jerman muncul juara Piala Dunia 2014 di Stadium Maracana di Rio de Janeiro, semalam. - AFP

RIO DE JANEIRO - Sewaktu perlawanan akhir Piala Dunia 2014 berlangsung dapat dilihat lebih ramai penyokong Argentina membanjiri Stadium Maracana namun tetap tidak dapat mengatasi keistimewaan diperoleh isteri dan teman wanita (WAG) pemain Jerman yang dibenarkan memasuki padang untuk sama-sama meraikan kemenangan skuad bimbingan Loew Joachim selepas tamat perlawanan semalam.

Selepas Jerman mengesahkan kemenangan pada perlawanan akhir tersebut para isteri dan teman wanita mereka terus berlari ke padang bagi mengucapkan tahniah kepada pasangan masing-masing.

Bagi teman wanita Andre Schurrle, Montana Yorke dapat sama-sama meraikan kemenangan Jerman adalah satu saat yang cukup indah buatnya.

"Ini adalah saat yang paling indah dalam hidup saya. Saya menangis kerana sangat gembira dengan pencapaian pasukan Jerman," kata Yorke.

Schurrle yang memulakan gerakan untuk gol kemenangan Jerman pada masa tambahan memberitahu kejuaraan tersebut adalah mimpi indah buat dirinya.

"Kami selalu mengimpikan untuk menjadi juara dan kali ini kami berjaya meraihnya.

"Kami juga memandang ke hadapan untuk meraikan kejuaraan ini bersama penyokong kami di Berlin nanti," kata Schurrle. - AGENSI

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan_Luar_Negara/20140715/sl_11/WAGs-Jerman-kongsi-kegembiraan#ixzz37iQuwZ17  © Utusan Melayu (M) Bhd 





No comments: