Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Wednesday 13 April 2011

Nizar dakwa polis pantau sidang DUN


DARI UTUSAN MALAYSIA
13.4.2011



IPOH 12 April - Pembangkang mendakwa polis memasang satu gajet canggih bagi merakamkan perjalanan Persidangan DUN Perak yang dirasmikan oleh Pemangku Raja Perak, Raja Dr. Nazrin Shah di sini hari ini.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pasir Panjang, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin berkata, alat elektronik yang besar itu dipasang pagi tadi dan ditanggalkan selepas perasmian sidang DUN.

"Polis ada bawa satu alat elektronik besar iaitu satu gajet moden dan dipasang pagi tadi. Ia merupakan alat untuk rakam segala apa yang berlaku," katanya.

Mohammad Nizar yang juga Ahli Parlimen Bukit Gantang turut mendakwa, terdapat lebih 100 polis berkawal pada persidangan DUN Perak hari ini.

KOMEN : YA KE POLIS BERKAWAL DI DUN MASA MEREKA BERSIDANG? POLIS TUKAN SEBENARNYA SEDIA BERKHIDMAT SEKIRANYA ADA KERA-KERA PUAK PEMBANGKANG YANG AKAN MERUSUH... MAHU ROBOH BANGUNAN DUN TU KALAU KERA-KERA NI BUAT HAL... NAK TAKUT APA KALAU TAK BUAT SALAH? BERANI BUAT BERANI TANGGUNGLAH?

1 comment:

Onna said...

Assalam Syng Daddy,

Abis tu...kenalah pasang apa2 yang patut sebagai bukti sebab kalau dorang merusuh, senang nak cekup dan supaya dorang ni tak boleh ckp bohong dan tuduh kerajaan macam2 konspirasi...tau2 ajelah... kalau puak depa yang terkantoi semuanya konspirasi... nasib baik bila dorang kentut bersepah, dorang tak kata itupun konspirasi UMNO... hahahahaha