Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Thursday 28 April 2011

Nasihat tiga bekas PKR kepada Anwar - DEGIL SANGAT


DARI UTUSAN MALAYSIA
28.4.2011



KUALA LUMPUR 27 April - "Cukup-cukuplah Anwar." Itu nasihat ringkas tetapi padat daripada tiga bekas 'orang kuat' Parti Keadilan Rakyat (PKR) iaitu Senator Mohamad Ezam Mohd. Noor, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim dan Datuk Zulkifli Noordin kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurut Ezam, beliau amat berharap pendedahan demi pendedahan mengenai salah laku moral Anwar membuatkan pemimpin pembangkang itu bertaubat sekali gus mengakui segala kesalahan yang pernah dilakukannya.

"Masyarakat perlu faham dan bersikap adil terhadap media. Ramai yang kata media paparkan keaiban Anwar serta perkara tidak senonoh. Hakikatnya keaiban itu datang dari siapa kalau bukan Anwar sendiri? Kalau dia tidak lakukan perkara terkutuk dan tiada bukti sebegini, adakah media akan paparkan semua ini? "Jadi saya minta cukuplah Anwar dengan sikap pura-pura kamu. Cukup-cukuplah memfitnah orang lain demi menutup kesalahan kamu," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Beliau diminta mengulas sebahagian lagi daripada rakaman video aksi seks yang didakwa melibatkan pemimpin kanan pembangkang dimuat naik ke laman sosial YouTube hari ini.

Ezam berkata, nasihat beliau turut ditujukan kepada keluarga, rakan-rakan Anwar yang masih memiliki agama serta para 'ulama' di sekeliling Anwar agar membimbing Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu bercakap benar.

Mengulas mengenai klip video itu, Ezam memberitahu, beliau tidak perlu menontonnya untuk mengetahui bahawa Anwar merupakan pelaku dalam video tersebut. "Saya tidak perlu tengok untuk tahu itu Anwar kerana 'modus operandi' kejadian ini seperti yang diperkatakan Eskay adalah sama dengan apa yang diberitahu Datuk S. Nallakaruppan lima tahun dahulu," ujarnya.

Zahrain pula meminta Anwar agar tidak lagi memesongkan pemikiran rakyat negara ini dengan penafian-penafian palsu seperti dilakukannya sebelum ini. "Orang sudah naik bosan. Seakan ditangkap bini, beliau terus membuat penafian bagi menolak kebenaran. Bertaubatlah dan ambil sikap memperbaiki diri," katanya.

Zulkifli pula menganggap pendedahan itu sebagai penambahan kepada bukti-bukti sedia ada sebelum ini. "Seakan terang lagi bersuluh. Pada saya, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang harus segera bertindak memimpin pembangkang bagi menyelamatkan kredibiliti pakatan itu," katanya.

KOMEN : CUKUP-CUKUPLAH ANWAR...MANA BOLEH CUKUP.. ANWAR BELUM JADI PM? ITULAH CITA-CITA ANWAR. BELIAU AKAN TETAP GUNAKAN SEGALA PENIPUAN DAN PEMBOHONGAN DENGAN MUKA SEPOSEN UNTUK MENDAPATKAN SEMPATI DARI RAKYAT. ANWAR PEDULI APA DENGAN PENYOKONG-PENYOKONGNYA YANG TELAH DIBODOHKAN DARI DULU SAMPAI SEKARANG, YANG PENTING ANWAR NAK TAWAN PUTRAJAYA DAN JADI PM MALAYSIA DENGAN MENGGUNAKAN PENYOKONG BODOHNYA YANG SETIA MEMBABI BUTA. ADAKAH RAKYAT YANG TIDAK TERPEDAYA DENGAN SEGALA MUSLIHAT ANWAR AKAN MEMBENARKAN ANWAR MEMERINTAH NEGARA? TEPUK DADA TANYA IMAN....

No comments: