Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Tuesday 10 March 2015

Galaxy Note 4 Emas pelengkap gaya mewah

09 Mac 2015 2:22 PM


Galaxy Note 4 Gold

Samsung Electronics Co., Ltd. yang sebelum ini melancarkan Galaxy Note 4 pada pertengahan Oktober tahun lalu mendapat sambutan yang sangat menggalakkan. Bagi meningkatkan lagi penjualan telefon bimbit pintar itu, syarikat telekomunikasi tersebut menawarkan Galaxy Note 4 dalam gaya mewah dan moden dengan tawaran warna emas sebagai tambahan kepada warna hitam dan putih yang dikeluaarkan sebelum ini.

Malah penggunaan telefon bimbit pintar pada masa kini bukan sahaja sebagai aksesori malah menjadi sebagai sebahagian daripada pelengkap gaya seseorang, terutamanya dari segi bentuk dan warna. Yang pasti, Galaxy Note 4 menjadikan anda seorang ikon fesyen bergaya mewah.

Masih mengekalkan ciri dan spesifikasi yang sama seperti sebelum ini, Galaxy Note 4 berwarna emas itu turut menawarkan paparan skrin bersaiz 5.7 inci, kamera belakang 16 megapiksel OIS, kamera hadapan 3.7 megapiksel, serta dilengkapi beberapa ciri-ciri menarik, termasuk pengimbas cap jari dan fungsi tambahan untuk penggunaan S-Pen.

Di Malaysia, peranti ini dijual pada harga RM2,499 dan turut disertakan bersama-sama pelbagai kandungan percuma melalui Galaxy Gifts.

Berita baik buat penggemar selfie, telefon pintar ini juga lengkapi 120 darjah kamera luas yang membolehkan gambar selfie atau wefie bersama rakan dirakam.

Kini, anda boleh menjangkaui satu tapak ke hadapan apabila penggunan S-pen lebih memudahkan kerja-kerja catatan di Action Memo selain berfungsi sebagai tetikus yang menjadikan kerja salin dan tampal, highlight dan memotong perkataan dapat dilakukan dengan lebih cepat dan dilakukan di mana-mana bahagian pada paparan.

Masa itu emas. Galaxy Note 4 yang ditambah baik dengan menambah kelajuan masa mengecas, tentunya menjimatkan masa bagi mereka yang selalu mengejar masa.

- See more at: http://www.utusan.com.my/sains-teknologi/gajet/galaxy-note-4-emas-pelengkap-gaya-mewah-1.67487#sthash.s9Pjesyx.dpuf

No comments: