Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Tuesday 7 July 2015

Skrin sesentuh lebih tepat

06 Julai 2015 1:00 PM



Acer Tablet Iconia One 8


Bagi anda yang gemar menulis dan melukis, Acer kini memperkenalkan tablet terbaharu dengan keupayaan sesentuh yang lebih baik dari tablet lain iaitu Iconia One 8 B1-820 dengan mengetengahkan teknologi Precision Plus.

Ketepatan skrin yang telah dipertingkatkan menjadikannya sesuai untuk menulis atau melukis dengan lebih tepat melalui pilihan Acer Accurate Stylus, manakala Acer Iconia Suite pula memudahkan tugas anda dengan isyarat gerak sentuh dan ikon akses pantas.

Dengan teknologi Zero Air Gap juga menjadikan gajet ini lebih berkemampuan untuk melakukan tugas-tugas mencatat nota, membuat panggilan keluar, menonton video dan sebagainya selain hadir dalam 10 warna yang menarik.

Istimewanya juga, dengan menggunakan Mod Membaca, ia dapat membantu untuk mengurangkan keletihan mata dengan mengurangkan jumlah cahaya biru yang dipancarkan melalui skrin tablet.

Antara ciri-ciri lain yang disediakan dalam peranti ini termasuk EZ Note bagi memudahkan pengguna menyusun minit mesyuarat, nota-nota atau idea lakaran.

EZ Snap pula membantu pengguna untuk mengambil gambar skrin dengan lebih mudah dan cepat serta pengguna boleh terus mengedit dan berkongsi gambar tersebut.

Selain itu ciri-ciri lain yang turut diketengahkan ialah EZ Snap, EZ Gadget dan System Doctor yang disediakan khas untuk pengguna melakukan urusan seharian tanpa perlu membuka satu-satu fail.


Spesifikasi Tablet Acer Iconia One 8
Prosesor: Quad-core 1.83 GHz
Paparan: 800 x 1280 mm
Kamera hadapan: 5 megapiksel
Memori: 32GB
Saiz: 213.9 x 127.7 x 9.5mm
Berat: 355g
Warna: Pelbagai

- See more at: http://www.utusan.com.my/sains-teknologi/gajet/skrin-sesentuh-lebih-tepat-1.111117#sthash.vxPrfOiG.dpuf


No comments: