Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Thursday 8 September 2011

ANWAR KATA PENTADBIRAN PEMBANGKANG CEMERLANG???


JANGAN HARAP DAPAT RAMPAS KEMBALI
AKHBAR China Press keluaran 6 September 2011 memaparkan kenyataan Anwar Ibrahim ketika beraya di Kuching.


Laporan bertajuk “BN jangan harap dapat rampas kembali 4 negeri Pakatan Rakyat” memetik kenyataan Pemimpin Umum pakatan pembangkang itu yang mendakwa di bawah pemerintahan kerajaan pakatan, negeri Selangor, Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan tidak kira dari segi polisi ataupun dari segi pentadbirannya, ia lebih cemerlang berbanding semasa pemerintahan kerajaan BN.

Anwar yang juga pemimpin umum PKR selepas membuat perjumpaan hari raya di Kuching berkata, pakatan melaksanakan kerajaan bersih dan cekap di empat buah negeri, menyebabkan kerajaan negeri-negeri itu berkembang dan maju lebih pesat.

Anwar marah dan rasa tidak puas hati apabila nama beliau sengaja diburuk-burukan yang mengatakan beliau mahu timbulkan isu perkauman dan tidak menjaga kepentingan negara ini.

Justeru Anwar mengingatkan BN supaya jika menang pada pilihan raya umum akan datang, BN patut bangkitkan polisi yang menyebelahi rakyat dan kepentingan orang ramai, menangi jiwa rakyat, bukan hanya mahu memburuk-burukkan pemimpin-pemimpin pakatan pembangkang, mengada-adakan dan menimbulkan isu-isu yang tiada.

KOMEN : BONGKAKNYA KATA-KATA ANWAR... PUAK PEMBANGKANG NI MEMANG CEMERLANG DALAM SEGALA SEGI... PAKAR DALAM PUTARBELIT, MENIPU, FITNAH, DAN BERPOLITIK SEPANJANG MASA... APA KEMAJUAN YANG TELAH MEREKA CAPAI... JANJI PRU 12 PUN MASIH TIDAK DAPAT DILUNASKAN...HIDUP-HIDUP RAKYAT DITIPU DENGAN JANJI MANIS YANG BERACUN... ADA HATI NAK TERUS MEMERINTAH DAN BERKUASA...

1 comment:

Onna said...

cemerlang kedaruk...tengoklah s. alam apa dah jadi...jalan berlubang sana sini...rumah urut cam cendwan busut lepas ujan...kalau itulah yang dikatakan cemerlang....pijak ajer si anuwar tu bior terkeluor juboq nya