Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Thursday 5 February 2015

ALC : JDT benam Bengaluru FC 2-1; mara pusingan kedua

RABU, 4 FEBRUARI 2015 @ 11:29 PM


PEMAIN JDT, Chanthuru Suppiah meraikan jaringannya selepas meletakkan pasukannya kembali di hadapan pada perlawanan pusingan kelayakan pertama Liga Juara-Juara Asia 2015 di Stadium Tan Sri Hassan Yunos, Larkin, Johor Bahru sebentar tadi. JDT tundukkan Bengaluru FC 2-1. - Foto Mohd Azren Jamaludin

JOHOR BAHRU: Johor Darul Ta'zim (JDT) berjaya mara ke pusingan kelayakan kedua Liga Juara-Juara Asia (ACL) selepas menewaskan Bengaluru FC 2-1, malam ini.

Gol kemenangan pasukan tuan rumah hadir menerusi S Chanthuru pada minit ke-97 masa tambahan di Stadium Tan Sri Hassan Yunos di Larkin.

Terdahulu kedua-dua pasukan terikat 1-1 selepas tamat 90 minit permainan kelayakan pusingan pertama untuk mengheret perlawanan itu ke masa tambahan.



Pemain JDT, Hariss Harun meraikan jaringannya bersama rakan sepasukan pada perlawanan pusingan kelayakan kedua Liga Juara-Juara Asia (ACL) di Stadium Tan Sri Hassan Yunos, Larkin Johor Bahru malam ini. - Foto Mohd Azren Jamaludin

JDT mendahului pada minit ke-47 hasil jaringan Hariss Harun tapi Eugeneson Lyngdoh menyamakan kedudukan untuk Bengaluru pada minit ke-89.

Dalam perlawanan kelayakan pusingan kedua, JDT akan menentang juara Piala FA Thailand, Bangkok Glass FC di tempat lawan Selasa ini.


No comments: