Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Thursday 17 November 2011

MAT SABU PUJI DAP


ISU-ISU AKHBAR CINA
DARI UTUSAN MALAYSIA
17/11/2011



Kenyataan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu yang memuji kerajaan DAP Pulau Pinang turut disiarkan Nanyang Siang Pau pada 13 November 2011.

Berita bertajuk DAP Memerintah Pulau Pinang Tidak Abaikan Pendidikan Islam: Mat Sabu disiarkan dalam ruangan Dalam Negeri Johor, halaman C4.

Menurut Mohamad, walaupun Pulau Pinang diperintah oleh kerajaan DAP, ia tidak mengabaikan pendidikan Islam di negeri itu.

Katanya, setiap tahun kerajaan negeri memperuntukan lebih RM120 juta untuk pendidikan Islam, lebih banyak berbanding sumbangan yang dikeluarkan oleh kerajaan Barisan Nasional (BN). Jumlah itu akan ditingkatkan lagi setiap tahun.

Beliau berkata demikian dalam satu majlis jamuan makan malam anjuran Pemuda DAP Johor.

Sementara itu, Ketua Pemuda Pas Johor, Suhaizan Kayat berkata, Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang ini adalah amat penting kerana ia menentukan hidup matinya pihak pembangkang.

Beliau berkata, pihak pembangkang memerlukan sokongan rakyat sepenuhnya kerana jika BN menang sekali lagi sudah pasti kawasan pilihan raya akan diubah lagi sehingga menyukarkan pihak pembangkang untuk berkuasa.

KOMEN : PUAK PAS NI KALAU DISURUH MAKAN BABI PUN MEREKA SANGGUP MAKAN BAGI MENUNJUKAN TAAT SETIA MEREKA PADA DAP... DAH KALAU HARI -HARI MEMUJI BABI... LAMA-LAMA PERANGAI PUN MACAM BABI...

No comments: