Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Friday 26 April 2013

PENGHARGAAN UNTUK SEORANG TOKOH NEGARA TERBILANG


 
 
" Sepanjang sejarah manusia, proses ini berlaku. Ianya harus menjadi pelajaran kepada kita. Jangan kita mendewakan perpecahan, sebaliknya hendaklah kita menerapkan perpaduan semoga apa yang telah kita capai tidak akan hancur, bahkan kemajuan yang lebih tinggi dapat dicapai. "
 Tun Dr. Mahathir Mohammad
 
 
Salam untuk warga UiTM
Bagi mengenang jasa seorang tokoh negara yang terbilang perlulah kita setiap warga UiTM mengenang semula jasa dan tokoh negara yang telah banyak menyumbang kepada pembangunan negara. Jasa dan sumbangan salah seorang tokoh negara yang tidak akan kita lupakan sampai bila-bila adalah Tun Dr. Mahathir Mohammad, Mantan Perdana Menteri Keempat Malaysia. Setiap daripada kita pasti terhutang budi pada Tun Dr. Mahathir yang telah banyak berbakti demi masa depan agama, bangsa dan negara.
Hari ini kita masih lagi menyaksikan betapa gigihnya beliau dalam memperjuangkan nasib anak bangsa kita walaupun beliau sudah berumur. Atas kegigihan inilah kita harus terus menghargai segala sumbangan yang telah diberikan kepada kita semua. Segala usaha beliau pada hari ini boleh kita saksikan sendiri melalui laman facebook beliau.
Laman facebook beliau akan memberikan kita banyak informasi mengenai segala aktiviti dan usaha beliau masa kini. Bagi menghargai sumbangan beliau, kami amat berbesar hati sekiranya tuan-tuan dan puan-puan sudi untuk melayari www.facebook.com/ILOVETUNM

Tun M


Page ini dibuat sebagai tanda sokongan dan rasa sayang kepada bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir yang memegang jawatan tersebut selama 22 Tahun. 
LIKE page ini jika anda benar-benar menyokong, sayang, kagum, bangga dengan beliau. Page ini bukan untuk mengangkat beliau , bukan untuk memuja tapi sekadar perkongsian mengenai Tun Mahathir. Selain membincangkan mengenai isu-isu politik semasa. Gambar dan POST dalam page ini juga bukan HAK MILIK PAGE ini boleh BERKONGSI.

** Page ini juga telah dimaklumkan kepada Tun Dr Mahathir**

"Buat apa susah-susah , ada ke yang sayang saya? mana ada ." - Tun Dr Mahathir

No comments: