Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Tuesday 7 June 2011

JANGAN BAGI MUKA- SENDIRI YANG KOTOR...


Perhimpunan Bersih tindakan terdesak pakatan pembangkang menjelang PRU-13
DARI UTUSAN MALAYSIA
7.6.2011


KUALA LUMPUR 6 Jun - Perhimpunan gerakan Bersih kedua yang dirancang diadakan pada 9 Julai ini adalah tindakan terdesak pakatan pembangkang untuk meraih sokongan rakyat menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang bakal diadakan.

Sehubungan itu, Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata, pihak penganjur perlu bertanggungjawab sekiranya perhimpunan itu dilaksanakan dan menganggu ketenteraman awam.

"Mereka sebenarnya sudah tahu apa undang-undang sedia ada dan mereka mahu ditahan.

"Polis Diraja Malaysia (PDRM) akan mengambil tindakan mengikut undang-undang sedia ada dan terserah kepada mereka kalau hendak teruskan serta menyertai perhimpunan itu, mereka perlulah bertanggungjawab," katanya pada sidang akhbar selepas merasmikan Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi di sini hari ini.

Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu kelmarin menggesa seluruh rakyat negara ini termasuk pertubuhan bukan kerajaan (NGO) dan parti-parti politik menyertai himpunan gerakan Bersih kedua pada 9 Julai ini.

Perhimpunan itu dirancang untuk mendesak kerajaan melaksanakan sistem demokrasi dan adil dalam proses pengundian pilihan raya.

KOMEN : USAH DILAYAN MEREKA YANG SUKA BERDEMONSTRASI NI... MANA ADA PERHIMPUNAN HARAM YANG BOLEH DIANGGAP BERSIH.... APA BENDANYA YANG TAK BERSIH LAGI NI MAT SABU.? TOLONG BERSIHKAN DULU NAJIS DAN DAKI DALAM PARTI ANUTAN KAU DULULAH... PENUH DENGAN HASAD DENGKI DAN DENDAM KESUMAT.... BAGI PDRM AMBIL AJE TINDAKAN SEPERTI YANG DILAKUKAN POLIS-POLIS DI KESATUAN EROPAH DAN JUGA AMERIKA... YANG MELANGGAR UNDANG-UNDANG TETAP SALAH.... BALUN AJE.... APA PEDULI NEGARA LAIN NAK BISING... SENDIRI KENA JAGA NEGARA SENDIRILAH...

No comments: