Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Monday 9 January 2012

AGENDA 901 - APAKATA PUAK PEMBANGKANG?

Kemenangan Anwar kejayaan besar pembangkang – Azmin
09/01/2012 10:48am


KUALA LUMPUR 9 Jan. - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali menyifatkan kemenangan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah satu kejayaan besar buat pembangkang.

Katanya, kemenangan Anwar juga merupakan satu permulaan baik bagi pembangkang dalam memastikan kemenangan besar pada pilihan raya umum (PRU) akan datang.

''Sememangnya kita telah meyakini keputusan mahkamah ini dari hari pertama lagi dan pembangkang memerlukan Anwar sebagai pemimpin yang akan membawa reformasi kepada negara,'' katanya. – UTUSAN

Guan Eng berharap tiada lagi konspirasi terhadap Anwar
09/01/2012 10:53am

KUALA LUMPUR 9 Jan. – Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berharap tidak akan ada konspirasi ketiga terhadap Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim selepas ini.

Sambil menyifatkan pembebasan Anwar daripada tuduhan liwat sebagai keadilan yang terbukti, Guan Eng juga mendesak barisan pendakwa raya memberi penjelasan kepada rakyat mengapa mereka sanggup mengheret Anwar dalam kes tersebut. – UTUSAN

Kedudukan Anwar sebagai PM bayangan masih belum terjamin
09/01/2012 11:44am

KUALA LUMPUR 9 Jan. – Meskipun dibebaskan daripada pertuduhan liwat, kedudukan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri bayangan pembangkang masih belum terjamin.

Ini kerana seperti yang ditegaskan oleh Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu, kedudukan itu hanya akan ditentukan oleh Majlis Presiden yang akan bermesyuarat dari semasa ke semasa.

Berkenaan keputusan mahkamah yang membebaskan Anwar daripada pertuduhan liwat, Mohamad mengakui beliau terkejut dengan keputusan itu apatah lagi ia diputuskan oleh mahkamah kurang daripada dua minit. – UTUSAN

KOMEN : MASIH BERCITA-CITA NAK JADI PM... HAPRAK PAS GIGIT JARI... NAK TERKEJUT APA SANGATLAH MAT SABU NI... BARU PM BAYANGAN... KE MAT SABU YANG NAK JADI PM....?

No comments: