Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Wednesday 22 January 2014

Honda Odyssey penuhi permintaan pasaran MPV







Honda Odyssey berharga RM228,000 untuk varian 2.4L EX dan RM248,000 (2.4L EXV).

KUALA LUMPUR 15 Dis. - Honda Malaysia yakin pengenalan Honda Odyssey mampu memenuhi permintaan untuk kenderaan pelbagai guna (MPV) premium di pasaran negara ini.

Pengarah Urusan dan Ketua Pegawai Eksekutif Honda Malaysia, Yoichiro Ueno berkata, Honda Odysset ini memberikan pakej lengkap bagi pasaran MPV mewah.

Dibina daripada konsep reka asal, Odyssey menawarkan kualiti premium tahap terbaru; menggabungkan ruang lebih luas dan keselesaan bagi penumpang di ketiga-tiga barisan tempat duduk dengan kelancaran perjalanan yang tiada tandingan.

Odyssey pertama kali diperkenalkan kepada dunia pada 1994 dan Malaysia pada 2002.

Odyssey ini dijana oleh enjin yang baharu dibangunkan iaitu enjin Teknologi Impian Bumi 2.4L DOHC i-VTEC (175PS dan 225Nm) dan Transmisi Berubah-ubah Berterusan (CVT).

MPV mewah ini juga memberikan pecutan dinamik semasa permulaan, teratas dalam kelas penjimatan bahan api dan pelepasan asap bersih yang tiada tandingan bagi pemanduan di jalan raya kota dan lebuh raya. Enjin ini menawarkan output, kuasa kilas dan kecekapan api lebih baik berbanding enjin model sebelum ini.

Odyssey menawarkan dua varian, gred tinggi EXV berharga RM248,000 dan gred standard EX berharga RM228,000.

Odyssey ini ditawarkan dalam empat warna White Orchid Pearl, Super Platinum Metallic, Crystal Black Pearl dan Glamorous Mauve Pearl.


Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Pemotoran/20131216/mo_02/Honda-Odyssey-penuhi-permintaan-pasaran-MPV#ixzz2r5iI4pyY  © Utusan Melayu (M) Bhd 



No comments: