Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Friday 31 July 2009

Kembara Tokyo3-Weekend In Hakone-Part 3


9hb November 2008

Hari ini diadakan aktiviti bebas sebelum masing2 berangkat pulang ke Tokyo secara berkumpulan atau bersendirian. Saya dan keluarga bercadang meneruskan perjalanan ke Owakudani dan Gotemba sebelum bertolak pulang ke Tokyo pada sebelah petangnya. Semua peserta di kehendaki check out pada pukul 9.00am. Saya sempat mengabadikan beberapa keping photo untuk dikongsi bersama pembaca blog yang sudi berkunjung ke blog saya.

Saya dan family sempat posing sebelum check out dari Chalet yang disewa

Inilah Tiga Dara Pingitan buah hati saya dan isteri

Isteri saya bergambar dengan kawan baik Pn. Normah dan Pn. Tun serta anak2

Saya dan isteri berlatarbelakangkan pemandangan bukit-bukau yang indah

Isteri saya dan Pn Normah

Pemandangan dikawasan perkhemahan di Hakone

Pemandangan yang diabadikan sebagai kenangan bila kami pulang ke tanah air nanti

Maaf kerana artikel ini terpaksa di backdatedkan kerana semasa aktiviti ini selesai dijalankan, saya rasa malas sangat nak postingkan dalam blog ini. Tapi insyaallah saya akan posting lagi artikel edisi backdated Kembara Tokyo untuk kenangan anak2 saya dan berkongsi dengan rakan2 blogger.

No comments: