Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Wednesday 16 February 2011

Hanya mahu menang pilihan raya bukan untuk agama


16/02/2011 7:56pm



KUALA LUMPUR 16 Feb. – Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat hanya berjuang untuk memenangi pilihan raya dan bukannya berjuang untuk Islam.

Beliau berkata, Menteri Besar Kelantan itu menyatakan bahawa tujuan hidupnya ialah untuk memenangi pilihan raya dan menjadi pemerintah bersama DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

"Untuk ini, Nik Aziz secara terbuka sanggup mengkafirkan orang Islam UMNO, bersedia untuk bekerjasama dengan syaitan untuk menjayakan perjuangannya, bekerjasama dengan orang yang menolak perjuangannya untuk mendirikan negara Islam ala Pas.

"Mempertahankan pendapat tokoh bukan Islam supaya orang Islam longgarkan pegangan mereka kepada ajaran Islam, harapan Nik Aziz ialah dengan melakukan semua ini, orang bukan Islam di Malaysia akan sokong partinya dalam pilihan raya.

"Bukan Islam yang diutamakan, bukan mengabdikan diri kepada Allah, tetapi kemenangan dalam pilihan raya,” katanya dalam blog beliau www.chedet.co.cc hari ini.

Beliau berkata, Nik Aziz perlu berhenti daripada menyalah guna dan menyalah tafsir Islam demi kepentingan politik diri sendiri.

"Saya akui pengetahuan agama Nik Aziz dalam. Justeru bertaqwalah kepada Allah S.W.T. dan hentikanlah mengelirukan umat Islam di Malaysia kerana ingin menang pilihan raya,” katanya. – Bernama

KOMEN : KASIHAN TENGOK PENYOKONG-PENYOKONG PAS YANG DIBODOHKAN OLEH NIK AZIZ. SELAMA INI DIA BERJUANG MEMAKI-HAMUN KERAJAAN TERUTAMA ORANG MELAYU/ISLAM UMNO KERANA NAK MEMENANGI PILIHANRAYA UNTUK MEMERINTAH PUTRAJAYA BERSAMA DAP DAN PKR. SEBAB TULAH BERBAGAI FATWA SONGSANG DIA KELUARKAN UNTUK MENGHALALKAN TINDAKAN PENYOKONG DIA YANG SUKA MERUSUH DAN BERDEMOSTRASI DIJALANAN JIKA KEMAHUAN MEREKA TIDAK DIPENUHI. PUAK NI HIDUP TAK HABIS-HABIS MENYUSAHKAN ORANG LAIN.

No comments: