Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Monday 29 June 2009

Kembara Tokyo 1-Part 3(akhir)



27hb. Jun 2009
Tokyo Dome City

Gambar-gambar yang diabadikan sebagai kenangan untuk keluarga saya apabila telah berada semula di Malaysia awal Ogos 2009 nanti.....

Saya dan isteri

Kenangan bersama Pengurus Pasukan Giants (Patung aje)

Penyokong kecil pasukan Giants bersama ibunya

Anak2 saya yang kecil tu tidor kepenatan

Gelagat gadis penjual minuman....

Mascot pasukan Giants

Gelagat penyokong Giants dengan banting gergasi mereka

Penyokong Swallows dengan Bendera mereka

Dicelah-celah kemeriahan sorakan penyokong kelihatan gadis-gadis penjual minuman menjalankan perniagaan mereka

Ditengah-tengah keriuhan sorakan pun ada yang ambil kesempatan untuk tidor setelah perut kenyang selepas makan

Puas juga hati saya kerana dapat merasai kemeriahan suasana di dalam stadium yang padat dengan penonton...Sebenarnya saya ni menyokong kedua2 pasukan yang bertanding hari ini dan ternyata pasukan Swallows telah menang dengan selesa melalui semangat berpasukan yang jitu...isteri teman penyokong Giants.....Tak apa kan cuma penyokong aje..

1 comment:

Onna said...

frustlah dad, giant kalah....kalah teruk pulak tu...cis....hehehehe.. tapi mmg one of the memorable weekend activities yang akan dikenang selamanya... Alhamdulillah... rezeki dari Allah..dapat kita merasa serba sedikit nikmat hidup di dunia di sana sini dengan izinNya...