Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Sunday 7 June 2009

DAP jangan campur urusan PKR



PULAU PINANG 6 Jun - Parti Keadilan Rakyat (PKR) memberi amaran kepada DAP supaya tidak mencampuri urusan dalaman parti itu sebaliknya menghormati keputusan yang dibuat oleh ahlinya.

Ketua Whip Majlis Perbandaran Seberang Perai (MPSP), Johari Kassim berkata, keputusan PKR untuk tidak mengambil tindakan terhadap beliau dan tujuh lagi Ahli Majlis MPSP yang memulau majlis pelantikan Yang Dipertua baru MPSP kelmarin, wajar dihormati.

"Saya dan rakan-rakan mendapat kepercayaan dan sokongan penuh daripada Pengerusi Badan Perhubungan PKR negeri, Datuk Zahrain Mohamad Hashim dan Timbalan Ketua Menteri 1, Dr. Mansor Othman dan mereka masih memerlukan khidmat kami.

"Oleh sebab itu, saya minta DAP jangan campur urusan parti kami. Lagipun kami dilantik berdasarkan kuota dalam PKR bukannya atas sebab mereka. Maka itu, tidak perlulah untuk kami meletakkan jawatan," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas gesaan Ahli Parlimen Jelutong daripada DAP, Ooi Chuan Aun yang mahukan lapan Ahli Majlis yang memboikot majlis angkat sumpah itu meletakkan jawatan dalam tempoh 24 Jam.

Chuan Aun yang juga Ketua Staff kerajaan negeri menegaskan akan membuat memorandum kolektif daripada semua Ahli Majlis yang mewakili DAP untuk merujuk tindakan lapan Ahli Majlis PKR itu ke Mesyuarat Exco Kerajaan Negeri nanti.
Itu baru memerintah kerajaan negeri...agaknya kalau dapat memerintah Malaysia berbunuh semasa sendiri agaknya...wakakakakaaaaaa...Itulah bila orang gila kuasa di bagi kuasa...macam Malaysia ni bapak dia punya.....

No comments: