Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Monday 17 January 2011

MALAYSIA MODEL NEGARA MEMBANGUN






Amerika Syarikat kagum dengan pencapaian Malaysia dalam tiga perkara dan menyifatkan Malaysia sebagai MODEL NEGARA MEMBANGUN yang patut dicontohi oleh negara-negara membangun lain.

Tiga perkara tersebut ialah :
1)Demokrasi hidup subur
2)Kerajaan efektif
3)Pembangunan ekonomi yang pesat

Perkara ini dinyatakan oleh Setiausaha Negara AS, Hillary Rodham Clinton ketika mengadakan pertemuan dengan Timb. Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di Jabatan Negara Amerika Syarikat.

TPM berkata "AS merasakan penting untuk menyokong apa jua inisiatif yang dilaksanakan di Malaysia sama ada diperingkat tempatan mahupun antarabangsa." "AS menghargai peranan kita kerana ia dapat memenuhi aspirasi kita serta aspirasi mereka." katanya.

Hillary juga mengatakan bahawa Palestine memohon agar Malaysia dapat membantu membangunkan dan memulihkan ekonomi mereka. SYABAS MALAYSIA.....

AGAKNYA APA KATA KETUA PEMBANGKANG MALAYSIA ?

Mana ada demokrasi hidup subur di Malaysia? Sebab pada mereka bila hari-hari rakyat adakan demonstrasi dan mengkucar-kacirkan negara barulah maknanya demokrasi hidup subur. Lagi satu kes liwat dia pun mengambarkan kerajaan Malaysia tak demokrasi, katanya ada konspirasi????.

Mana ada kerajaan Malaysia efektik ? Sebab pada mereka Angan-Angan Mat Jenin Program 100 Hari Pakatan Pembangkang adalah lebih efektif....iaitu cara-cara mudah Negara Malaysia dijual kepada IMF....

Mana ada pembangunan ekonomi yang pesat dibawah pemerintahan BN ? Pada mereka pemerintahan di Negeri-negeri bawah kawalan Pakatan Pembangkang lebih pesat ekonominya membangun umpamanya pusat-pusat hiburan/pelacuran tumbuh macam cendawan lepas hujan terutama di Selangor dan Pulau Pinang.

MANA PULA PERGINYA SOKONGAN AMERIKA SYARIKAT KEPADA ANWAR IBRAHIM????????

No comments: