Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Monday 17 January 2011

ISU DEBAT ANWAR DAN UMMI HAFILDA






KATA ANWAR :-
" ITU HANYA SOAL NYAMUK '
Apabila mengulas cabaran Ummi Hafilda Ali untuk berdebat dengannya berhubungan kebenaran kes salah laku seks beliau. Beliau menyerahkan kepada Presiden Pas untuk menjawab isu berkenaan. Jawapan Hadi " ITU NYAMUK SAHAJA YANG DILEPAS JADI BIAR NYAMUK YANG JAWAB "

Bayangkan seorang yang berangan-angan nak jadi PM Malaysia menyatakan cabaran debat dari Ummi Hafilda hanyalah soal nyamuk walaupun debat itu bersangkut paut dengan soal maruah diri yang dituduh meliwat dan skandal seks dengan isteri orang. Pada Anwar maruah dirinya tak ada nilai langsung tapi bagaimana dengan maruah ahli keluarganya? Adakah Manusia yang macam ini nak dijadikan pemimpin Negara Malaysia..?

Tahniah kepada Presiden Pas yang telah secara tidak langsung mengakui Parti Pas adalah Parti NYAMUK dalam Pakatan Pembangkang. Bertapa rendahnya martabat presiden Pas kerana memaksa dirinya membela Anwar dengan mengatakan biar NYAMUK yang jawab... Macam LEMBU dicucuk hidung. Rendahnya nilai harga diri ulama Pas ni.

KATA UMMI HAFILDA:-
" JANGAN TERLALU ANGKUH. BELAJARLAH DARIPADA SEJARAH PADA ZAMAN NABI IBRAHIM " " RAJA NAMRUD YANG ANGKUH MATI HANYA KERANA GIGITAN SEEKOR NYAMUK. JADI JANGAN PANDANG REMEH SOAL NYAMUK KERANA IA BOLEH MENGHANCURKAN "

Ummi Hafilda dalam reaksi segeranya itu berkata tidak mustahil seekor nyamuk ini boleh menyebabkan karier politik ANWAR itu musnah. Beliau menganggap kenyataan Anwar itu sebagai satu tindakan pengecut. Nampak sangat tak berani. " SAYA AKAN KEMUKAKAN BUKTI KEPADA MAHKAMAH DAN DIA SENDIRI AKAN TERKEJUT DENGAN BUKTI-BUKTI YANG SAYA AKAN BENTANGKAN KELAK "

" Kalau tak mahu berdebat, saya cabar Anwar masuk masjid dan buat sumpah laknat. Saya
cabar Azmin, Shamsidar Taharin dan Wan Azizah sekali " Kenapa nak takut sangat bersumpah kalau rasa tak bersalah. Pada saya mereka ini munafik dan perosak bumi yang wajib ditentang habis-habisan.

Sumpah bukan perkara suka-suka. Saya buat kerana saya yakin saya benar. Kalau nak kata saya nyamuk, dia NYAMUK AEDES yang hanya tahu gigit orang dan merosakan ummah. Kerana lakonan dan kemunafikannya orang Pas pun tak boleh buka minda dan buka mata.

No comments: