Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Tuesday 29 December 2015

dinturtle - Blogger PARTI MELAYU: RM2.6 Bilion - Kredibiliti dan Integriti SPRM dan ...

dinturtle - Blogger PARTI MELAYU: RM2.6 Bilion - Kredibiliti dan Integriti SPRM dan ...: “Saya selaku Pengarah Bahagian Operasi Khas, ingin memaklumkan yang pasukan siasatan kes ini telah diberi panduan dan amanat oleh Ketua...

1 comment:

Anonymous said...

Bodohnya org melayu...
Asal perkara gosip gerenti senang dijaja...
Wlpun telah diperjelaskan dgn terperinci...
Semuanya angkara nak jatuhkan najib dan ikut kata mahdey...
Bagus jugaklah segala isu ini timbul...klu tak tentu rakyat tak tahu peranan mahdey dlm perjanjian konsesi tol dan erl.Penjualan tanah yg murah kpd kroni dan dibeli balik oleh kerajaan 7 kali ganda melebihi rm2billion dan peranan waris mahdey dlm syarikat ytl yg turut dpt keuntungan atas angin dlm ipp serta erl.Begitu juga peranan tsmy ketika menjadi tpm dan menteri pendidikan yg mana projek bestari.net yg bernilai ratusan juta ringgit diberi kpd ytl dan berterusan menjadi berbilion rm.
Semuanya angkara lubuk emas kroni dan waris mahdey yg diambil oleh 1mdb secara tidak langsung membuat mahdey meroyan.
Klu diikutkan pengswastaan diwujudkan utk mengurangkan bebanan wang rakyat tetapi adakah ia berlaku??!!!!
Tol sentiasa naik dan akan terus naik bahkan terbazir juga wang rakyat utk membayar subsidi.Erl dah lah naik...dpt pula separuh dpd cukai yg dikenakan kpd penumpang klia dan klia2.
Segala kenaikan durjana tersebut turut menaikkan segala kos yg berkaitan dan bebannya diserah kpd rakyat utk menelannya.Apakah ini kebaikan yg ditinggalkan mahdey kpd rakyat??!!!!Dpd dia sibuk menyalak 1mdb dan najib...baik dia perjelaskan kenapa dia melakukan perjanjian bodo dan bangang tersebut hingga mengakibatkan rakyat dibebani dgn segala kenaikan kos.
Rakyat dah tahu siapa yg ada dlm YTL dan kenapa mahdey menyerang dgn melulu 1mdb dan najib.Cuma rakyat ingin tahu sampai bila mahdey akan berbuat demikian???!!!
Dah kaya nak kaya lagi....agak2 lah!!!!
Betul2 menyusahkan rakyat....