Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Friday 27 September 2013

Enchant1MST - Kepada Para Pembaca, Saya Merayu ....


Friday, September 27, 2013



Artikel ini seperti ulangan artikel saya semalam, sengaja saya copy paste disini supaya mereka yang pertamakali baca tidak perlu banyak klik. POINT SAYA DIBAWAH SEKALI.

Satu pusat tumpuan Keagamaan  ( kecuali Islam ) TERBESAR Di Dunia menggunakan konsep Pelancungan Spiritual 

Patung Kuan Yin ( berpusing ) TERBESAR Di Dunia ! Kuil Kuan Yin TERBESAR Di Dunia ! Kompleks Beli Belah TERBESAR Di Dunia ! Piramid TERBESAR Di Dunia ! Columbarium ( Tempat/Stor Menyimpan Abu Mayat ) TERBESAR Di Dunia !


Lokasi - Gambang, 35 km dari bandar Kuantan diatas tapak seluas 500 ekar, yakni lebih besar dari kawasan KLIA.

Kawasan terlalu luas untuk dilawati dalam 1 hari, perlukan 3-5 hari ! Satu bandar tersendiri yang lengkap segalanya.

Untuk ke laman web projek - KLiK


"...... the Malaysian government fully supported us in this project and also providing us the land." 

" This is fully backed by the government of Malaysia..... the government of Malaysia has also helped us to provide funding for this project." 

Pecah Tanah pada penghujung bulan November 2013.





KLiK untuk ke Youtube.

Baca juga - Enchant1MST - Kita WAJIB Bantah ! DiMana Suara Umat Islam ?

                                                    *************************

Saya masih mengharapkan rakan2 bloggers dan media sosial lain dapat turut sama memainkan isu ini tapi sehingga tengahmalam ini, langsung tidak ada seorang pun baik dari pro Umno maupun dari pro Pas yang ada menulis tentang perkara ini.

Entahlah ...... mungkin saja mereka tidak baca dan tidak ambil pot isu2 selain dari isu politik. Kalaupun isu agama, ia harus punya sudut politik barulah ramai yang akan sambut. 

Agaknyalah kalau dalam isu Kalimah Allah, yang sibuk perjuangkan adalah orang Pas, rasanyalah, orang Umno akan ikut sama main tak ? Saja terfikir ......

HAKIKATNYA - isu ini tidak menarik minat mana2 bloggers AlifBaTa maupun bloggers Tahaluf Siyasi untuk perjuangkan dan saya takut isu ini akan tenggelam terus ...... dan sedar2, akan terbangunlah Bandaraya Himpunan Agama Kafir yang UNIK dan TERBESAR di dunia di Tanah Melayu ini.


Dan akan terkenallah negara Islam moderate ini seantero dunia menjadi Tanah Haram bagi orang Bukan Islam seluruh dunia ! Berduyun2lah orang kafir datang melawat Malaysia untuk menunaikan 'Haji' mereka di Enchant1MST, Gambang Pahang ( baca sebagai pelancong yang membawa pendapatan hasil pelancungan ).

Mungkin orang Melayu waktu itu akan bertepuk sorak kegirangan menghulurkan kedua2 belah tangan menyambut kedatangan pelancung2'Haji' itu ..... siap dengan pukulan kompang dan tarian tradisional menyambut mereka di lapangan terbang.

Apakah kita mahu melihat senario itu berlaku ?

Saya TIDAK MAHU ! Tapi saya tidak boleh nak memaksa rakan2 supaya ikut sama membantah, itu hak masing2. Kalau mereka mahu memperlekehkan bantahan inipun, saya tidak boleh nak marah ... hak masing2. Kalau mereka MAHU melihat senario diatas berlaku pun, saya boleh kata apa ?

Biarlah saya teruskan saja bantahan ini mengikut kemampuan saya, yakni menyeru melalui blog ini. Makanya disini saya MERAYU kepada semua pembaca agar dapat turut serta bersama saya MEMBANTAH projek mega ini.

Bersuaralah dan sebarkanlah bantahan ini di merata medium alternatif yang ada.... blog, FB, tweet, watsup ... apa sajalah. Jangan tunggu para bloggers samada pro Umno maupun pro Pas yang ada untuk kedepan dalam isu ini, dalam kes ini kita yang harus bersuara dan desak mereka untuk kedepan !

Kita lakukan semampu kita ..... dan berdoalah semoga usaha kecil kita ini mampu menghasilkan sesuatu. InsyaAllah .... 

KOMEN : MARI KITA SAMA-SAMA SEBARKAN MAKLUMAT INI...... TERIMA KASIH...

1 comment:

Anonymous said...

Sdra My Family,
saya amat setuju BANTAH sekuat hati ,sekuat blog.
Apa cadangan kita ?
Kumpul 3 juta tanda tangan ?
Dirikan Blog Khusus ?
Minta Ulasan dari Ulama ?
Mohon Ulasan Ketua Agama Islam Negeri Pahang ?
Dirikan Forum ?
Mana Road Show - Perkasa-Hassa Ali ?
Siapa nak meminpin kita ?
Apa rupa bentuk perjuanagan kita ?
Ada Baju T ?
Soal akidah,bukan soal pelancungan ?
arjuna waspada
changkat lobak