Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Tuesday 18 September 2012

MEREKA PEDULI APA JANJI BN TUMBANG...

Pengkhianat negara
17/9/2012


KUALA LUMPUR 16 Sept. - Tindakan menerima dana daripada Yahudi disifatkan pengkhianatan kepada bangsa, agama dan negara.
 
Ini kerana menurut Pengasas Pergerakan Islam Palestin 1948, Sheikh Raed Solah, penerima sumbangan dana itu akan terikat dengan kehendak dan agenda jahat Yahudi.

Tegas beliau, sejarah telah membuktikan kejatuhan Empayar Turki Uthmaniah adalah disebabkan perancangan jahat kaum itu melalui penyaluran dana tertentu.

"Jika wujud sebarang perselisihan pendapat dan pandangan melibatkan urusan dalam negara, ia seharusnya diselesaikan melalui perpaduan serta bersatu.

"Saya menyeru kepada mana-mana umat Islam yang telah menerima bantuan atau dana daripada Yahudi agar segera bertaubat kepada Allah SWT kerana sumbangan tersebut adalah satu rasuah bagi menghancurkan agama Islam," katanya.

Beliau berkata demikian ketika ditanya mengenai perbuatan beberapa pihak termasuk umat Islam yang sanggup menerima bantuan Yahudi untuk tujuan menjatuhkan kerajaan sedia ada.

Sheikh Raed ditemui selepas majlis menandatangani memorandum persefahaman (MoU) di antara Aman Palestin dengan Yayasan Isra' Palestin 1948 di sini hari ini.

Turut hadir, Pengerusi Eksekutif Aman Palestin, Abdullah Zaik Abdul Rahman dan Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Datuk Zulkifli Noordin.

Sheikh Raed merupakan individu pertama menjumpai terowong yang digali di bawah Masjid al-Aqsa oleh Yahudi Israel bagi merosakkan struktur masjid itu dan seterusnya merealisasikan cita-cita mereka mendirikan The Solomon Temple di atas runtuhan rumah ibadat tersebut.

Sementara itu, beliau juga menegaskan adalah tidak munasabah sekiranya mahu menjatuhkan Malaysia melalui rusuhan jalanan seperti yang berlaku di beberapa negara Arab (Arab Spring). Jelasnya, realiti di Malaysia dengan negara-negara terlibat tersebut amat berbeza.

"Pemerintahan Kerajaan Malaysia yang dijalankan secara begitu demokrasi amat berbeza dengan pemerintahan kuku besi seperti yang diamalkan di Mesir dan Libya.

"Tidak masuk akal sekiranya ada pihak yang cuba mengadakan demonstrasi jalanan dengan tujuan menjatuhkan kerajaan sedia ada di sini," ujarnya.

Sehubungan itu, Sheikh Raed menggesa semua pihak agar bersatu padu dan menolak sebarang usaha memecah-belahkan umat Islam.

"Jika umat Islam kuat di seluruh dunia dan bersatu padu, sudah pasti Masjid al-Aqsa serta Palestin akan dapat dibebaskan daripada penjajahan Israel," jelasnya.

KOMEN : SELAGI KERAJAAN YANG MEMERINTAH TAKUT UNTUK MENGGUNAKAN PERUNDANGAN YANG ADA, MEREKA PEDULI APA... JANJI KERAJAAN SEMASA PERLU DITUMBANGKAN WALAU APA CARA SEKALI PUN... JANJI ADA BANTUAN DARI ANASIR LUAR....

No comments: