Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58
SALAM KEMERDEKAAN MALAYSIA KE 58

Wednesday 16 September 2009

RINDUNYA NAK BERPOSTING DI BLOG







Lama juga saya tak dapat nak buat posting kat blog sejak balik dari Tokyo Japan pada 2. Ogos 2009 setelah berada di sana selama 2 tahun 9 bulan. Pada 3. Ogos 2009 saya terus mendaftarkan diri semula ke tempat kerja setelah selesai cuti tanpa gaji yang saya ambil. Bila dah balik semula ke Malaysia ni macam-macam lah yang mula berserabut dalam kepala otak. Terutama pasal persekolahan anak-anak, pasal kerja pula tak lah menjadi masalah kerana apa-apa pertukaran dasar pentadbiran pun hanyalah dari segi penambahbaikan.


Minggu pertama dan kedua berada di Malaysia sibuk sangat kerana terpaksa mengemas rumah yang lama di tinggalkan. Penat tak terkata sampai tak sedar jam dah pukul 4 pagi. Nasib baik jiran-jiran sebelah rumah faham. Sampaikan komputer pun tak sempat nak di onlinekan. Biasalah bila badan penat tak boleh pula nak membaca. Mata jadi kelabu...hahahaha....Belum habis lagi penat barang-barang yang dibawa balik dari Tokyo sampai, cuti lagi sebab nak menyusun barang-barang tu. Makan masa seminggu juga memunggah barang-barang tu. Sekarang dah lega.


Kedatangan Ramadhan Al Mubarak tahun ini disambut dengan gembira oleh anak-anak sebab tahun ni mereka boleh berhari raya di kampung. Anak anak mula menyesuaikan diri di sekolah. Apa-apa pun kehidupan perlu di teruskan....


SAYA DAN KELUARGA MENGAMBIL KESEMPATAN UNTUK MENGUCAPKAN SELAMAT BERPUASA DAN SELAMAT MENYAMBUT KEDATANGAN AIDIL FITRI TAHUN INI MAAF ZAHIR DAN BATIN. KEPADA YANG MEMANDU PULANG KE KAMPUNG TU PANDULAH DENGAN BERHEMAH. INGATLAH DI KAMPUNG SANA ADA YANG MENANTI.

No comments: